ユーザーズオフィスからのお知らせ Announcement from Users Office


2016/06/03 Windows10環境でのInternet Explorer・EdgeによるJRS(J-PARC利用者支援システム)閲覧につきまして

 

現在、Windows10環境でIE11、またはEdgeを利用してJRS(J-PARC利用者支援システム)にアクセスした場合、 閲覧ができない現象が発生しております

Windows10をご利用の場合は、
問題が解決するまでの間FireFoxのご利用をお願い致します。
ご不便をおかけしてしまい大変申し訳ございませんが、
ご協力の程宜しくお願い致します。


2016/06/03 Browsing unavailable under Windows 10 (Internet Explorer and Edge)


Browsing 'JPARC User Support System (JRS)' is currently on closed access under Windows 10 (Internet Explorer 11 and Edge browsers). We are trying to conduct a thorough investigation to determine the cause.

Please use Firefox until the problem is under control.

JPARC User Support System (JRS)

We ask for your kind understanding.