ユーザーズオフィスからのお知らせ Announcement from Users Office


2020/02/03 利用者支援システムの不具合について

2月4日(火)16時現在、KEK共同利用者支援システムおよびJ-PARC利用者支援システムともシステム復旧をいたしました。

お知らせ:J-PARC利用者支援システムのアドレスが変わりましたので ブックマーク登録をお願いします。
https://jus.j-parc.jp/usjparc/

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2月3日(月)9時現在、利用者支援システム(KEK共同利用者支援システム、J-PARC 利用者支援システム)は不具合により、ログインできない状況が発生しておりま す。利用者の皆さまには大変ご不便をおかけし申しわけございません。

お願い:本日(2/3)・明日(2/4)の宿泊予約・入構申請については、以下までお知ら せくださいますようお願い申し上げます。

 J-PARCユーザーズオフィス
  (業務時間: 月~金、9:00~17:00)
 電話 029-284-3398
 メール j-uo@ml.j-parc.jp


J-PARC利用者支援システム(https://jrs.j-parc.jp/usjparc/ui/UI_00000J.do)
KEK共同利用者支援システム (https://krs.kek.jp/uskek/ui/UI_00000J.do)


2020/02/03 System failure of User Systems

KEK User Support System and J-PARC User Support System have been recovered at 16:00(4:00pm) 4 February, and it is now available normally. We sincerely apologize for the inconvenience we have caused you.

Note: Web address of J-PARC User Support System has been changed to https://jus.j-parc.jp/usjparc/. Add to your favorites!

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Due to system failure of KEK User Support System and J-PARC User Support System, log-in is not available at the present (9:00am Monday 3 February). We are very sorry for this inconvenience.

Please make sure that if you are going to visit and/or make dormitory reservation of today (Mon 3 Feb.) and tomorrow (Tue 4 Feb), please e-mail us at j-uo@ml.j-parc.jp or call at 029-284-3398(+81-29-284-3398) during business hours: Mon-Fri, 9:00-17:00.


J-PARC User Support System
(https://jrs.j-parc.jp/usjparc/ui/UI_00000E.do)
KEK User Support System
(https://krs.kek.jp/uskek/ui/UI_00000E.do)