ユーザーズオフィスからのお知らせ Announcement from Users Office


2020/05/01 ユーザーズオフィスの連休中の対応について(5月2日(土)-5月6日(水))

1. 5月2日(土)-5月6日(水)はゴールデンウィークのため Users Office(IQBRC 1階)は休業となります。
2. 5月4日(月)-5月6日(水)はKEK業務連絡バスは運休となります。
3. 東海ドミトリーは通常通り営業します。
  休業期間中に、宿泊期間の変更が生じた場合は以下をご参照ください。

  延泊の場合:追加分を新規でご予約ください。
        同部屋への調整ができないため部屋替えとなります。
        チェックアウト時間10:00までに必ず一旦チェックアウトをお願いします。
  減泊の場合:フロントに直接お申し出ください。
        宿泊期間開始後にご自身でシステム上の変更を行うことはできません。ご了承ください。
        また、お支払いは現金のみ、仮領収書での発行となります。

  ※変更が無い場合には通常どおりクレジットカード支払、正式な領収書の発行が可能です。
  ※GW前の時点で宿泊期間変更が確定している場合には、お早めにユーザーズオフィスへ
   ご連絡ください。


 J-PARC利用者支援システム https://jus.j-parc.jp/usjparc/
 KEK共同利用者支援システム https://krs.kek.jp/uskek/up/UP_00000J.do


2020/05/01 "Golden-week" holidays (Saturday 2nd May - Wednesday 6th May)

1. Users Office will be closed due to the Golden-week holidays from Saturday 2nd May - Wednesday 6th May.

2. KEK shuttle bus (between J-PARC and KEK Tsukuba) will not run between Monday 4th May and Wednesday 6th May.

3. Tokai Dormitory opens as usual.

To change the reservation during holidays, please refer to the followings.
- Extend period -
Please make an extra (new) reservation by yourself on User Support System.
Another room will be assigned for extra night so please get the room empty and return the key until 10:00am, and get a new room key.
- Leave earlier than the scheduled departure -
Request at the Dormitory Reception. Once your reservation begins, any changing cannot be done on the User Support System by yourself.
Only cash payment is acceptable, only temporary receipts can be issued.

If there is no change at all, credit-card payment is available with a normal receipts as usual.

When the changing happens before holiday, please contact us at j-uo@ml.
j-parc.jp as early as you can!


J-PARC User Support System: https://jus.j-parc.jp/usjparc/ui/index_E.jsp
KEK User Support system: https://krs.kek.jp/uskek/ui/UI_00000E.do